PENGIKUTKU.

Friday, January 20, 2012

Berkampung Di Tanjong Karang.


Dah dua hari aku ulang alik.
Dari Kuala Lumpur ke Tanjong Karang.
Semata-mata demi Datuk Seri Noh Omar.
Hahaha.
Jangan pikir lain yew.
Aku sebenarnya menjalankan tugas hakiki.


Comel tak motosikal tu.
Aku suka sangat dengan motor.
Masa nie kitaorang tengah lepak tunggu Datuk Seri.
Nasib baik amoi tu bagi aku naik kejap.
Nie abang Berita Harian ambik gambar aku.
Mekasih yew.


Nie gambar masa tengah interbiu Datuk Seri.
Tengah khusyuk dengar dia bagi komen.
Abang One pulak serius jew kan?


Orang lain sibuk dengar Datuk Seri bagi komen.
Aku dengan Ainudin pulak sibuk bergambar.
Hahaha.
Sempat senyum lagi.


3 comments:

  1. kipidap, insyallah tak lama lagi boleh tgk syam baca berita kt tv. amin.

    ReplyDelete
  2. sam kaki tak sampey le.... itu le yong...teman dah kabo... g la joging...kasi naik tinggi tu sikit... idak kome buat nye.... camne pun dalam dunia ni penuh rintangan... Allah menguji hambannya sebelum berjaya.. dan Insyaallah rezeki ada dan telah ditetapkan.. Teman mintak maap dari ujung rambut sampai hujung kaki. Teman percaya segala dugaan itu datangnya dari Allah. Ada sebab dia menguji hambanya... Samsia samsia... teman suke nengok ombak rindu,,sebab kamu macam maya karin "sudikah incik menikahi saya".....

    ReplyDelete
  3. kuzud> amin, arap2 doa dimakbulkan. hikhikhik

    ReplyDelete