PENGIKUTKU.

Friday, June 10, 2011

Asia Tour 2011.


Erhmmm.
Hari ini 10 Jun 2011.
Aku ada kerja cikit dekat Mid Valley.
Pagi-pagi lagi aku dah siapkan kerja-kerja aku.
Ada tugas penting yang perlu aku selesaikan.
Hikhikhik.
Tugas dia mudah sahaja.
Pergi, beratur, sabar dan beli.
Mudah kan?.
Buat pengetahuan korang.
Pertama kali aku buat tugas nie tau.
Sebelum nie aku tak pernah lagi buat.
Tugas beli tiket bola.
Hahaha.
Macam lawak pun ada.
Selalu kalau aku nak tengok bola.
Aku just tunjuk pas Media jew.
Itu pun kalau ikut krew Selangorfm.
Tapi kali nie berbeza sangat.
Aku kena beli sendiri tiket bola.
Aku sempat tangkap gambar banting nie.
Jap erk.


Korang agak teruja tak?
Iyelah bukan calang-calang pasukan main.
Liverpool beb!!.
Lawan pulak dengan pasukan Malaysia.
16 Julai 2011.
Penat juga aku tunggu.
Dah lah sorang-sorang jew.
Nasib baik ada member aku, Amin Yusof.
Kebetulan dia pun nak beli tiket jugak.
Aku nak beli tiket 7 keping.
Dia pula setelah banyak kali telefon kengkawan.
Akhirnya.
Keputusan muktamad.
Kitaorang beli 11 keping semuanya.
Kira si Amin nie beli 4 keping jew.
Nak tengok tak 7 keping tiket tu?
Jap erk.


Tulah tiket Malaysia XI vs Liverpool FC.
Warna kegemaran aku lagi.
Semuanya 7 keping tau.
Harga sekeping RM 58 jew.
So, aku habis RM 406.
Duduk pulak dekat pintu Kuning.
Boleh lah dari tak dapat tengok.
Pastu, aku dapat pas masuk tengok diorang buat latihan.
Cantik pas dia.
Aku suka sangat.
Diorang akan buat 14 Julai nie.
Jap erk.


Nielah pas dia.
Ada tujuh semuanya.
Tapi kalau korang nak tahu.
Aku tak pergi pun tengok dorang lawan.
Tugas aku hanya membeli tiket sahaja.
Tapi aku tak pergi.
Huhuhu.
Mana taknya.
Semuanya lelaki.
Takkan aku nak ikut pulak?
Tak ker pelik.
Tapi takpe lah.
Janji aku dapat pegang tiket nie.




No comments:

Post a Comment